Dalykinės išvaizdos vadovas (KNYGA SU DEFEKTU)
Dalykinės išvaizdos vadovas (KNYGA SU DEFEKTU)
9.00 €15.00 €Sutaupykite 6.00 €Išsamūs patarimai kiekvienam, siekiančiam sukurti savo dalykinį stilių
-
Alvyda Jasilionytė – London Image Institute sertifikuota įvaizdžio konsultantė-trenerė, verslo etikos lektorė. 12 metų dirbo privataus verslo sektoriuje ir buvo atsakinga už prekių ženklų įvedimą, reklamą, rinkodarą, klientų aptarnavimą, personalo atranką ir mokymą. Nuo 2005 metų teikia konsultacijas vadovams, veda mokymus bankų, finansinių, juridinių, medicinos paslaugų, nekilnojamojo turto, konsultacinių įmonių, grožio paslaugų, viešbučių ir restoranų, SPA centrų personalui dalykinio etiketo, dalykinės aprangos, prisistatymo žiniasklaidoje, svetingumo temomis. Dėsto kursą „Pažangi mada“ Dailės akademijoje, Kostiumo dizaino katedroje, Lietuvos ir kitų šalių studentams, drauge su Marijampolės kolegija parengė ir registravo „Įvaizdžio stilisto“ rengimo programą, vedė seminarus Didžiojoje Britanijoje ir Belgijoje.
Prašome apsilankyti: www.alvyda.com
„Dalykinės išvaizdos vadovas“ skiriamas lyderiams, vadovams, įvairių sričių administracijos darbuotojams. Knygoje aptariami vyrų ir moterų dalykinės išvaizdos aspektai: pirmas įspūdis, laikysena, mimika, savigarba, spalvos ir formos, drabužių siluetai, aprangos kodai ir tai, kaip pasirinkti aksesuarus ir pasirengti dalykinėms kelionėms. Knygoje rasite atsakymus į klausimus, kaip atrodyti profesionaliai ir jaustis patogiai. Kasdiene dalykine apranga ir profesionalia išvaizda galėsite sukurti tokį įvaizdį, kuris jus geriausiai pristatys, o visiems kitiems paliks puikų įspūdį. Darbuotojų išorė turi didelę įtaką bendram įvaizdžiui – pagal jų elgesį ir manieras vertinama jūsų įmonė.
Kasdienė apranga darbe turi atitikti jūsų organizacijos siekius, tikslus ir verslo šaką, vadovavimo lygį, statusą ir geografinį regioną. Bendraujate net tada, kai nepasakote nė žodžio. Jūsų apranga – tai informacija apie jus.
Mes linkę manyti, kad žmonės į mus kreipiasi dėl mūsų profesinės kompetencijos, tačiau rinkos tyrimai nustatė labai svarbų faktą: ar sieti savo ateitį su mumis, žmonės dažniausiai nusprendžia remdamiesi pirmu įspūdžiu.