Vertinimo aplankas

  • Kraunamos nuotraukos
    550
    Į krepšelį 

    Kur, kada, kodėl, ir kaip jį naudoti
    Parankinė knyga mokytojams

    Metai
    2007
    Įrišimas
    minkštas
    Vertė
    Inga Būdvytytė
    Versta iš
    anglų k.
    Puslapių skaičius
    144
  • Kay Mitchell ir Shirley-Dale Easley – premijuotos pedagogės, krūvon sudėjus, turinčios šešiasdešimties metų mokytojavimo patirtį. Jos dvylika metų dirbo konsultantėmis bei priklausė mokymo programų sudarymo ir vertinimo komisijoms.

    Kay surengė daugybę tėvams skirtų seminarų, per kuriuos buvo svarstomi veiksmingo mokymosi klausimai, dalyvavo universitetų rengiamų tyrimų programose ir tyrinėjo daugybę mokymo metodikų lankydamasi Kanados bei Jungtinių Amerikos Valstijų mokyklose. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo projekto Butane ir Naujojo Brunsviko universitete koordinatorė Shirley-Dale dirbo dėstytoja universitete, rašė aktualius straipsnius ir apkeliavo daugybę Europos ir Azijos mokyklų. Jos abi daug dirba su mokytojais, mokyklų administracija, studentais praktikantais ir kitų šalių pedagogais, nagrinėdamos įvairius mokymosi ir vertinimo aplanko taikymo aspektus.
    Vertinimo aplankas – tai puiki priemonė, kuri įtraukia mokinius, jų tėvus ir mokytojus į mokinio pasiekimų dokumentavimo procesą. Šioje knygoje pateikiama viskas, ko gali prireikti mokytojams, norintiems įtraukti aplanko vertinimo sistemą į subalansuoto mokymo programą:
    · Svarbiausi žingsniai – nuo programos įgyvendinimo ir aplankų sudarymo iki praktinių kasdienės veiklos mokykloje sunkumų sprendimo.
    · Kriterijų sąrašai – jie padeda nustatyti, kaip atliktas mokinio darbas; skatina mokinius siekti pažangos.
    · Pirminiai pavyzdžiai – jie leidžia pirmuosius mokinių naujais mokslo metais atliktus darbus panaudoti kaip atsparos tašką dirbant su įvairių gabumų ir įvairaus pasirengimo lygio mokiniais.
    · Nauji vertinimo būdai, įtraukiant ir mokinius, ir tėvus, ir mokytojus.
    Šioje knygoje išsamiai aprašoma, kaip mokytojai gali mokinio darbų rinkinį paversti vertinimo aplanku, kuris padeda vaikams labiau pasitikėti savimi ir puikiai iliustruoja jų pažangą mokantis. Mokytojai ras daug paprastų būdų, kaip įvertinti mokinio pažangą. Tai padės tiek mokiniams, tiek tėvams įvertinti pažangos „įrodymus“, kurie kur kas vertingesni nei pažymiai įvertinimo lapuose.
    Knyga „Vertinimo aplankas“ padės tiek jauniems, tiek patyrusiems mokytojams ugdyti sėkmingai besimokančius mokinius, nes čia jie ras viską – nuo to, kaip įtvirtinti programos pamatus arba nutarti, kokius darbus kaupti aplanke, iki aplankų aptarimo per susirinkimus organizavimo.