Valiuta:
 

Ką gali mokytojas

  • 850
    Į krepšelį 

     Knyga mokytojui

    Autorius
    Linas Slušnys, Daiva Šukytė
    Metai
    2016
    Įrišimas
    kietas
    Puslapių skaičius
    264
    ISBN
    9786094661600

     LINAS SLUŠNYS – vaikų ir paauglių psichiatras, vadybos ir ekonomikos magistras, VšĮ „LIONS QUEST Lietuva“ direktorius. Nuo 2005 m. – tarptautinės socialinio ir emocinio ugdymo programos LIONS QUEST instruktorius. Veda šios programos diegimo seminarus mokykloms, dėsto kursus medikams apie stresą ir jo valdymą, krizių įveikimą, savižudybių prevenciją. Knygų „Būk vyras. Berniukų knyga“ ir „Dėmesio: paauglystė“ vienas iš bendraautorių.
    DAIVA ŠUKYTĖ – tarptautinės socialinio ir emocinio ugdymo programos LIONS QUEST instruktorė. Autorė daug važinėja po Lietuvos mokyklas, dalyvauja susitikimuose su mokytojais, tėvais ir kitais mokyklų bendruomenės nariais. Veda nuoseklaus socialinio ir emocinio ugdymo plėtojimo klasėje bei mokykloje seminarus. Knygos „Dėmesio: paauglystė“ bendraautorė.

    Šią knygą mus paskatino parašyti patys mokytojai. Joje dalijamės savo dešimties metų patirtimi, sukaupta lankant Lietuvos mokyklas. Norime atkreipti dėmesį, kad pasaulis neišvengiamai keičiasi, – ir mums visiems laikas keistis. Šiandien jau nebegalime tikėtis besąlygiškos pagarbos sau, nes edukologo diplomas, kaip ir kiti diplomai, nebėra savaiminė vertybė. Didžiausios šiandienos vertybės yra dėmesys, pagarba vienas kitam, gebėjimas bendrauti ir emocinis raštingumas. Knygoje analizuojame, kaip viso to galima išmokyti ir išmokti mokykloje, kaip reikėtų vertinti itin sudėtingas mokyklos gyvenimo situacijas.
    Kai kurios į šią knygą sugulusios mokytojų, mokinių, jų tėvų istorijos – itin skaudžios, sukėlusios emocijų audrą mokyklose. „Ką gali mokytojas“ nėra akademinė knyga. Joje – tik pačios svarbiausios kasdienės mintys, kuriomis norime pasidalyti su visais, kam rūpi mūsų vaikų ateitis.
    Ši knyga skirta Mokytojui. Žodžiui „mokytojas“ suteikiame filosofinę prasmę, nes jis ne tik moko, bet ir ugdo, geba įdėmiai išklausyti ir išgirsti tai, kas sakoma. Mokytojui, kuris ne tik moko kitus, bet ir pats siekia tobulėti. Mokytojui, kuris galbūt jau rado arba tebeieško atsakymų į klausimus: ar aš geras mokytojas, kokios mano galimybės, kiek aš galiu (turiu) prisiimti atsakomybės ir kur yra mano, kaip atsakingo asmens, galimybių ribos? 

    Parašykite komentarą: